Ga direct naar hoofdcontent

Contact met uw energieloket

Heeft u een vraag?

Heeft u niet gevonden wat u zocht of heeft u een vraag over iets wat u gelezen of gezien heeft op het energieloket? Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag. Of het nu een vraag is over energie besparen, energie opwekken, een actie in uw gemeente, het vinden van een goede vakspecialist of het aanvragen van een subsidie of lening. Via persoonlijk contact krijgt u antwoord op uw vraag.

Bereikbaarheid klantenservice

U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.

Telefoon: 088 525 4130 (lokaal tarief)
E-mail: vragen@regionaalenergieloket.nl

Regionaal Energieloket is ook te vinden op Facebook, LinkedIn en X (Twitter).

Voor pers en gemeenten

Pers

  • Ontvang redactionele input

  • Interview een medewerker

  • Vraag een spreker aan voor een evenement

Gemeenten

Op zoek naar een onafhankelijke partij die het duurzaamheidsbeleid van uw gemeente tot uitvoering brengt? Regionaal Energieloket ontzorgt al meer dan 100 gemeenten en ondersteunt inwoners met het verduurzamen van hun woning of bedrijfspand.

Onze dienstverlening kan altijd beter

Bent u ontevreden over één van de diensten van Regionaal Energieloket? Dat vinden wij erg vervelend. U kunt in dit geval uw klacht aan ons doorgeven.

Klanttevredenheid uitgedrukt in 3 smileys die boven een laptop zweven waarop iemand werkt

Over Regionaal Energieloket

Regionaal Energieloket werkt in opdracht van uw gemeente. Dat doen we inmiddels voor meer dan 100 gemeenten verspreid over heel Nederland. Ons werk bestaat vooral uit het informeren en adviseren van inwoners over het verduurzamen van woningen en bedrijfspanden. Door goede en eerlijke informatie te geven willen wij een bijdrage leveren aan de energietransitie. Meer weten over Regionaal Energieloket?